Utama » » Sebenarnya Geli, Tapi Bila Dah Cuba... Wow!!!

Sebenarnya Geli, Tapi Bila Dah Cuba... Wow!!!

Posted by Rashid Salim


Saya tak nak rasa menyesal
Serius saya geli nak makan benda alah ni. Tapi bila Ayie cakap sedap dan saya PATUT mencubanya, jadi apa lagi, kena jugak cuba. Kalau tak, sampai bila-bila pun saya tak tau rasa. Yang tinggal hanyalah rasa 'menyesal' melepaskan peluang. Mula-mula tengok memang tak lalu kerana ianya mentah (Tiram). Kalau yang dah siap masak tu lain la. Erk!


"Eleh harap muka aje ganas tapi penakut nak makan." Bila Ayie dah cakap macam tu, rasa tercabarlah jugak. Iyalah, alang-alang wajah bengis, apa salahnya tonjolkan kebengisan pada hal yang saya tak patut gerun pun sebenarnya. Fakta @ Auta : Orang bengis ni penyayang tau....Hihi ^_^

Tonton review ini :-

Tobacco sos tu kami tambah sendiri sebagai perisa tambahan. hehe

Terima kasih buat ZuraidaiqaMaira Zulkarenain kerana menyediakan food ini untuk santapan. Memang terbaik dan segar. Akhirnya dapat juga saya merasainya. Tidak lupa juga buat Mohd Nasri Musa yang memaksa saya untuk tidak ketinggalan (*_*)

TQ buat my lovely reader. Muah cikit! :*


3 comments: